Latest Movie :
Home » , » Εγώ και το πουλί μου (1982)

Εγώ και το πουλί μου (1982)

{[['']]}

Εγώ και το πουλί μου (1982)

Ο Κοκό είναι ένας γκαφατζής φωτογράφος. Ο ντετέκτιβ Νίκος Φατούρος του αναθέτει τη φωτογράφηση ενός συζύγου που απατά τη γυναίκα του και βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην Κύπρο. Πριν αποχωρίσει για την Κύπρο, με βοηθό του τον Θανάση, θα βρεθεί να μεταφέρει κατά λάθος το αρχαίο άγαλμα της χρυσής κουκουβάγιας, το οποίο έκλεψε ο Τζίμης και η Μάγια, μαζί με την παρέα τους. Τώρα όλη η συμμορία ακολουθεί τον Κοκό, προσπαθώντας να πάρει πίσω το άγαλμα.







Share this article :

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Greek Cult Movies - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by seo services in sri lanka